Series into movies

Nu är man tillbaks igen efter lite film tittande, men det blev tyvärr inte Ps, I love you, den funkade inte :( Utan det blev SATC, the movie istället. Den var lika bra som första gången jag såg den på bio. Måste köpa filmen sen. Ja nu vet jag inte vad jag ska hitta på, redigera några bilder till och sen kanske lägga sig i sängen och se några Vänner avsnitt, det är helt otroligt att man aldrig tröttnar på den serien, man har ju sett varje avsnitt säkert 10.000 gånger, men ändå skrattar man lika mycke som om det var första gången varje gång. Det pratas ju om en Vänner film nu, och jag hoppas verkligen att det blir av, även om den kanske inte blir som man tänkt sig eller inte så jätte bra så vill man ju se sina vänner igen och se vad som hänt. men jag tror nog att den kommer bli bra. Sen får det också gärna komma en Gilmore girls film, för jag tycker inte att GG fick det slut den förtjänade riktigt. Och jag VILL veta hur Amy hade tänkt avsluta sin serie, vad den sista meningen är, som hon hade vetat sedan början, men hon vill inte säga något, men det är kanske bra det, då finns det väl en liten chans att en film kan komma, eller? :) Jag håller iallafall tummarna.

Har nu också bytt bloggkollsknappen till den nya fina, så har du inte mig på bloggkoll så lägg till mig nu vetja ;)

Bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Allie

Hoppas också att det blir en Vänner film och gärna en GG film men, håller med tyckte inte heller den fick det slutet serien förtjänar. Ganska kasst slut enligt mig det kändes lite avhugget.

2008-08-03 @ 14:14:43
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Precis :)

2008-08-03 @ 14:40:20
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med här oxå :)

2008-08-03 @ 15:08:00
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Struntlillstrumpa

Att det blir film av både Vänner och Gilmore girls är ju drömmen :)

2008-08-04 @ 10:07:41
BLOGG: http://struntlillstrumpa.wordpress.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..