Recensioner

HANNAH MED H

Denna var lite bättre än vad jag hade trott, men ändå inte. Var rätt spännande, vilket jag inte trodde att den skulle vara. Men den var tyvärr inget för dvd hyllan, men helt ok att kolla på.

Betyg:









EN ÖM KYSS

Denna handlade om religion mest, och hade en story liknande Romeo & julia. Då jag inte gillar religion och lyssnade med ett öra på religion lektionerna i skolan så var detta inget för mig. Trodde också att det var en svensk film, men det var det inte. Ne inget för mig som sagt.


Betyg:

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..