Packning


Bilden har inget med inlägget att göra

Nu sitter jag här nyduschad och ska strax äta lite mat. Sen så måste jag fortsätta min lilla packning. Vet ni, jag fick bara ner kameran och det extra objektivet in i kamera väskan, sen så tröttnade jag av packningen och satte mig här..haha, ja, jag hatar att packa. Jag är heller inte så bra på det tyvärr. Minns när jag var mindre och familjen skulle till en strand så packade jag jämt lite grejer att ha med om jag skulle få tråkigt, lite pyssel sådär. och denna gång så tog jag upp grejerna ur min lilla väska jag hade med på stranden, och jag brukade ha med lite onödiga och konstiga saker då, men detta tar nog priset. Jag hade en hålslagare, EN HÅLSLAGARE! Vad skulle jag ha en hålslagare till på stranden. Helt sjukt. Men just då tyckte jag att det var bra att ha antagligen. Jag skrattar varje gång jag tänker på det. Vad knäpp man är ibland.

Hittade förresten laddaren sen, phu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt du hitta laddaren! Finns väl inget mer irriterande än när saker försvinner =/

2008-08-15 @ 23:18:28
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..