Minna


Modell: Minna
Foto: jag

Första bilden jag tänkte visa er. Så kul att vi hade just det där döda trädet utanför vårt hus, jag såg det och sa bara där ska vi fota ;) Det är underbart kul att fota människor, roligaste jag gjort någon gång, lite synd att jag upptäckte detta på allvar lite sent, då kanske man kunde ta lite kurser och så i skolan eller på gymnasiet istället för hotell och restaurang. jaja.jag är glad att det har kommit fram nu, bättre det än aldrig får man väl säga :) Nu ska jag ta och stänga ner och krypa ner i sängen och se lite på tv, blir nog ett avsnitt av Gilmore tror jag, ni får fler foton på Minna imorrn. Sov så gott!

P.S. Ser ni vilken skillnad det är på våra två kameror,alltså på kvaliteten, dom fotona från behind the scenes är tagna med min gamla och första systemkamera och den ovan är tagen med min nicke (nikon) Är så nöjd så att jag bytte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Great!! Ser andligt ut, coolt :)

2008-08-12 @ 13:30:47
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Sandra :)

2008-08-12 @ 14:24:45
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..