Min helg i Degerfors


Här är huset bror ska bo i tre år nu.


Så här blev då det lilla köket när vi var klara.

Vardagsrummet blev så här fint.

Vardagsrummet + hans säng+ bror ;)


Vi kom fram vid 12 tiden på lördagen och nästan direkt så började vi bära in alla grejerna vi hade med, jag mådde inge bra hela resan dit, så jag tog det lungt, men hjälpte till så gott jag kunde. När jag hade gjort allt jag kunde göra, så gick jag runt och fotograferade både ute och inne. Var även runt lite på kyrkogården som fanns bara utanför dörren. Den var jätte vacker så det var kul att vara där, tog lite bilder på mig där också, även om dom inte blev så jätte bra då det inte fanns så mycke bra plats att lägga kameran på så att det blev bra. Fick också reda på att huset är ett f.d polishus så det var lite kul, och bror hade också fått den näst största lägenheten där. Vi blev klara vid 18 tiden och då var vi alla rätt trötta efter fyra timmar i bil först och sedan konka stora och tunga möbler. Och jag hade inte ätit sedan morgonen, för jag vågade inte äta då vi stannade på Mcdonalds i Köping, så jag började bli riktigt hungrig, även om jag hade ont i magen. Vi gick iallafall ut och skulle se var vi skulle äta någonstans, vi tänkte först på en pizzeria, men vi gick sedan förbi en kina restaurang och jag ville hellre äta där då jag gillar det mer, och som tur var så blev det den till slut, åh, så gott det var, och det blev väl mycke godare då jag var så hungrig. Jag åt upp allt, och jag brukar inte göra det annars. Men så skönt att få mat i magen. Vi gick sedan tillbaks då vi var för trötta för att gå runt i staden mer. Satte på oss mjukisbyxor och satte oss i soffan och kollade på tv resten av dagen. Det var lördagen det, får nog berätta om dom andra dagarna imorrn eller senare, känner mig rätt trött nu igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att se bilder :)

vad fint de vart i hans lägenhet :)

2008-08-18 @ 21:45:11
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack! ;)

2008-08-18 @ 22:07:45
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Välkommen heeeem!! =)

Snyggt ser det ut att vara :)

2008-08-18 @ 22:10:49
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nix ingen aning tyvärr :P



oj låter som en tuff men ändå trevlig helg :)

2008-08-18 @ 22:17:33
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Petra

Tackar, tackar Sandra :)

Ja, det blev riktigt fint där

2008-08-18 @ 22:17:45
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..