Min födelsedag


Foto: Pappa
Här ovan sitter jag och öppnar presenterna, varför jag höll handen så mot brösten på andra bilden var för att jag fick ont där :)


Några av presenterna, chokladen fick jag med från cyberphoto.
Systrar i jeans och örhängen. Fick också en fjärrutlösare till kameran, men den glömde jag ta kort på men här ser ni hur den ser ut. Fick också en poster med friends som jag också tyvärr glömde ta en bild på, men tar nog en bild om den kommer upp på väggen så kan ni få se. Fick också ett filter till kameran, och har ingen bild på den heller tyvärr.


Fick också kamera halsbandet från Bettiesgalleria


Och nu har jag äntligen ett stativ, yay. och denna var jätte bra och fin. Blev rätt nöjd med bilden till vänster, rätt cool bild på stativet :)

¨
Foto: pappa
Här har jag precis öppnat paketen där stativet låg i :)

Sist men inte minst fick jag dessa fina fanarts och banners från söta Sandra och Johanna
 

Ja, det var lite från dagen och vad jag fick i födelsedagspresent, det har varit en rätt bra dag, men det gick rätt fort tyvärr :)Kommer in med ett inlägg om tårtan imorrn. det blev inte världens finaste bilder, men orkade inte göra om dom, det var bara så jag kunde visa lite snabbt. Tänkte lägga mig och se på tv nu. God natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så bra att du har haft en bra födelsedag :) Ja, dom brukar alltid gå förbi så himla fort :/

Vilka bra presenter du fick :) Speciellt stativet ;)



Va söt du är som lägger ut min fanart jag gjorde :)

2008-08-24 @ 00:20:04
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Johanna

Glömde säga att jag gillar oxå den vänstra bilden på stativet :) Snyggt taget gumman!

2008-08-24 @ 00:21:37
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja fy ja, man borde få stanna tiden på sådana här dagar en stund ;) Ja, jag är mycke nöjd med presenterna, kul att ha lite mer kamera grejer nu.

Ja, den som är så fin måste ju visas upp ;)

Tack också ;)

2008-08-24 @ 00:25:38
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Shit va grejer du fick =O Kul! =)

2008-08-24 @ 17:33:32
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: niffin

Jättefina grejer du fick! Anar att stativet kommer att användas en hel del. ;)

2008-08-25 @ 00:01:11
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..