Middag

Det är strax mat, så jag hinner nog inte skriva om dagen mer just nu, men det kommer ett inlägg om vad som hände när mammas vän försökte ta kontakt med hon i syrrans rum. Och så var jag ju som sagt och fotograferade vännen ute i skogen här bredvid huset, ska se om jag får visa några för er senare, mamma ville självklart hänga på och kolla, så jag gav henne uppgiften att ta lite behind the scenes bilder, så några sådana blir det nog också isåfall. ;) Varför jag skulle fotografera mammas vän är för att hon ska göra en egen hemsida pga av att hon är medium, så kan man anlita henne om man vill det, så hon behövde lite bilder på henne till hemsidan och så ville hon att jag skulle ta dom bilderna. Dom blev för övrigt jätte fina, hittade ett litet dött träd som hon stod vid. Riktigt andliga blev några. :) Men igen när jag skulle redigera bilderna, så började Photoshop bråka, men ska ta och prova igen efter maten.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..