Magont

Har mått lite dåligt nu idag, vaknade med en världens magont, lite som mensvärk, men jag hade ju det nyss så det är ju inte det som orsakade magvärken. Men nu mår jag lite bättre som tur är, men jag är jätte försiktig, för jag vill ju inte ha det tillbaks. Gästerna är fortfarande kvar här, och dom åker nog hem imorrn om jag förstod det rätt. Idag skulle jag få fotografera mamman i den familjen för hon ville ha lite bilder på henne för hon behövde några då hon ska bli medium, men får se om det blir av idag. Hon var förresten i syrrans rum idag hörde jag där vi har hänt lite saker ibland, och det var någon dam som var där men en snäll sådan, så det var jätte kul att höra. hon skulle dit igen och försöka få kontakt med henne igen senare. Men så kul det är att vi hade någon där, för jag är intresserad av detta och tycker att det är så spännnade, och är även jag lite andlig själv, och har känt att man inte är ensam i syrrans rum när man är där. Ska bli jätte spännande att höra mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va spännande, detta vill jag höra mer om sen!! :)

Aj då magont, inte kul, krya på dej!

2008-08-11 @ 15:47:43
Postat av: Annie

Hoppas du mår bra snart!

2008-08-11 @ 16:04:00
BLOGG: http://wwernerman.blogg.se/
Postat av: johanna

fVill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer)

CIAO

(ursäkta reklamen)f

2008-08-11 @ 16:05:02
BLOGG: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack!

Det kommer ett litet inlägg om det också snart.

2008-08-11 @ 16:19:40
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jodå det kommer du få :)



vad nya designen är fin!

2008-08-11 @ 19:17:06
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..