Läst ikapp

Nu har jag läst ikapp bloggarna på bloggkoll. Det var runt 187 inlägg, shit vad ni bloggar ;) Men orkade tyvärr inte kommentera just nu, känner mig för stressad för det, men ska göra det när jag känner mig lugnare och så. Tänkte nog smita in i duschen nu och efter det ska jag nog försöka få in alla bilder jag tog in på datorn så jag kan lägga ut några idag iallafall. Känner mig lite nervös inför imorrn hur det ska gå och jag vet inte ens om hon kommer vara där eller vilken tid jag ska dit. Inget mobilnr fick man heller tror jag, så man kunde sms:a eller ringa, så jag vet inte hur jag ska göra imorrn. Åh vad jobbigt det är att inte veta något. Får se hur jag löser det där, orkar inte tänka på det just nu känner jag. Duschen var det. Kommer in senare med ett inlägg med bilder.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..