Kristallen 2008


Bild:kanal5.se

Då är alla nomineringar klara för kristallen, jag glömmer jämt bort och rösta, men blev lite glad när jag såg att dessa nedan blev nominerade. Så kul att Roomservice blev nominerade till två kategorier. Håller tummarna för dom jag har gjort i fetstil. Vill ni se alla andra som blev nominerade kolla då in här.


ÅRETS MANLIGA PROGRAMLEDARE
Peter Settman, SVT
Özz Nûjen, UR

Hasse Aro, TV3
David Hellenius, TV4
Filip och Fredrik, Kanal5

ÅRETS PROGRAM
Andra avenyn, SVT
Anaconda, UR
Sjukhuset, TV3
Let´s Dance, TV4
Roomservice, Kanal5

ÅRETS LIVSSTILSPROGRAM
Antikrundan, SVT
Grannfejden, TV3
Lyxfällan, TV3

Roomservice, Kanal 5
Skild! SVT

ÅRETS AKTUALITETSPROGRAM
Aktuellt, SVT
Debatt, SVT
Efterlyst, TV3
Rakt på med K-G Bergström, SVT
TV4 Nyheterna, TV4


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att Roomservice vinner nåt pris :)

2008-08-31 @ 15:45:48
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Glömmer med att rösta jämt :P

Hoppas David Hellenius vinner ÅRETS MANLIGA PROGRAMLEDARE. Han är ju bara för rolig den mannen, så bra! =D

2008-09-01 @ 11:11:38
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..