Händer inte mycke

Det händer inte så mycke i mitt liv just nu, så det blir inte mycke inlägg. Men det kanske blir lite mer då jag börjar vardagen igen. Idag är solen framme iallafall, men jätte varmt är det tyvärr inte. Perfekt dag för fotografering men syrran är inte hemma just nu för jag skulle gärna fota henne igen, jag hittade en jätte fin äng lite längre bort här som jag inte ens hade sett förrens för någon vecka sedan då jag var och letade efter Maja. Synd att man inte har fler personer i sin omgivning som är villiga att stå framför kameran.
 
Imorrn så kommer det några vänner till mamma hit på middag, så det blir lite folk här igen, eller ja, det blir väl 2-3 st mer. Men dom skulle tydligen sova över här också men i deras husvagn, lite skönt att det kommer lite nytt folk ibland. Jaja, lugn dag idag som sagt så det blir väl inte mycke uppdatering idag heller. Ska gå och fixa tvätten lite nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sådär är det ibland. Och ibland vill man blogga om nåt men man har inget, nästan så man letar efter nåt ;P



Synd syrran inte var hemma. Älskar att kolla på dina fotografier :) Hoppas du får en bra lördag!

2008-08-09 @ 14:41:30
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, ja precis :)

Åh, tack så mycke, kul att du gillar dom ;) Tack detsamma också.

2008-08-09 @ 15:14:01
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..