Försunnen?

Håller på och kollar på Days nu, men sen så måste jag gå och äta frukost eller brunch blir det väl :) och så måste jag leta eftet en sak, min laddare till min kompaktkamera är borta. gaah, hatar när saker försvinner och detta är en rätt så viktig sak också, måste ju ha kameran laddad tills imorrn. Den låg på en byrå utanför mitt rum senast, men den har föräldrarna tagit ner för att den ska åka med till degerfors, och när man frågar pappa om vad han lagt den så säger han jämt, ne, jag har inte rört någonting, och om man frågar om han har kastat något så säger han samma sak varje gång och sen så hittar man den grejen i papperskorgen. Så det är ingen ide att fråga honom ibland. Så det blir att leta järnet idag, man skulle ha en gps på varje sak så slipper man leta efter grejerna. haha.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..