TV och Kajsa

Ja, ikväll så ska jag nog se en av filmerna som kom från Lovefilm i veckan, är ju inge Kustbevakarna idag pga jävla hockeyn. Blir så irriterad på att all sport ska gå före allt annat, alla vill ju inte se på det. Och så hade dom ju startat upp tre hela kanaler som skulle visa bara sport, (men vet inte om dom finns kvar) och så ska dom ändå ta upp kanal 5 och tv3 och dom där. Dåligt! Men det var iallafall Gordon´s kitchen nightmares, men får se om jag ser på det eller om det blir en film.

image30
Lilla Kajsa la sig på tangentbordet häromdagen :)


Kommentarer
Postat av: soul_bird

Hihi, det var det sötaste! När hon slöt ögonen där på slutet.. :P

2008-04-04 @ 01:19:41
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Sandra

♥ Haha, där låg hon bra tyckte hon :P Speciellt där med huvudet på tagnenterna =D

2008-04-06 @ 15:50:22
BLOGG: http://ontheway.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..