Trevlig valborg

image84

Två bilder till från gårdagen, åh vill dit igen och fota mer, så kul var det ;)

Ja, nu är man ledig till på tisdag, gu så skönt det känns, underbart, blir nog massa bilder om vädret och humöret är bra :) Måste ju testa den nya kameran och se om den är något att ha, men efter igår och dessa bilder på syrran så är jag nästan säker på att jag tänker behålla den. Valborg idag också, och det är ju kul, men har tyvärr inget stort inplanerat, orkar jag så blir det väl en brasa som vi i området brukar ha, kanske tar med kameran dit isåfall också ;) Till middag blir det grillning och min favorit, Tzatziki Yay, nu var det ett tag sen jag åt det, så det ska verkligen bli gott. Ni får ha en fortsatt trevlig valborg! Kommer uppdaterara lite då och då med bilder från gårdagen med syrran under dagen och kvällen, tror vi tog ca 70 bilder och nästan alla dom blev jätte bra, (så avis på syrran som jämt blir så bra på bild vilken min hon än gör :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig valborg gumman! :)

Man är alltid självkritisk vet du ;P
Tänkte på denna text:
"så avis på syrran som jämt blir så bra på bild vilken min hon än gör"

2008-04-30 @ 17:51:20
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Petra

Tack detsamma Sandra :)

Ja, jo, jag vet att man är det, man ska inte vara det, men det är ju inte lätt att inte vara det ibland ;)

2008-04-30 @ 23:36:58
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Soul_bird

Så fina bilder du tar!
(Har inte sett en enda bild på dig där du inte ser bra ut, så det så. ;)

Ha det gott! :)

2008-05-01 @ 04:17:05
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..