Torsdag

Usch så jag är trött i huvudet nu, hjärnan har fått arbeta extra mycket med två möten efter varandra och en massa information att ta in. Var ju på möte med min lss handläggare kl 8 imorse om hur han hade tänkt till mig, nu när jag inte ska gå på misa längre, men vi bestämde att jag inte har lss lagen kvar, vilket är synd, menmen inget jag kan göra något åt, han skulle också ringa runt till nya arbetsförmedlingen jag ska gå på som var den jag igentligen skulle börja på efter gymnasiet, som ligger vid Globen, verkligen fram och tillbaka där. :) och till misa har jag för mig han sa, och se hur vi kan göra överföringen enklast och på det bästa sättet för mig, men innan det ska jag gå till misa och praktiken som vanligt, sen så hör han väl av sig när han vet mer, kan nog ta ett tag det här, men det är nog lika bra och ganska skönt, att ta det lungt och inte skriva på papper och bli utkastad så plötsligt. Mina båda föräldrar var med på mötet och pappa var nästan förbannad på dom inte personligen till min handläggare men på komunen och så för dom har ljugit och kastat skit på oss eller vad man nu ska säga, och det har inte gått så bra för mig med skola och allt sånt, och mamma fick tårar i ögonen också, men minns inte riktigt vad det var hon sa då. Det var väl lite av det vi pratade om, mer detaljer får jag väl senare, sen bar det av till stan för studiebesök och det var hos en tjej som jobbade med att fixa bilder som skulle in i tidningar (vad jag fattade som) Hon arbetade för tidningen Sköna hem, sen så fick jag lite tips om utbildningar inom foto och bild, och lite tips på vad man ska tänka på när man fotograferar och lite om kameror. det var intressant. Sen åkte jag hem, väl hemma så fixade jag lunch och satte sen på en maskin tvätt och tänkte att jag kunde städa också, brukar annars göra det på fredagar men hade inget annat för mig, så jag dammsög och torka golven, så slipper jag tänka på det imorrn. yay!


Kommentarer
Postat av: Allie

Åh va skönt du fått städat då så slipper du det imorgon, jag har oxå mina städdagar på fredagar, lustigt igentligen när man tänker på det, fredgar o städning låter ju inge vidare men för mig har det blivit en vana antar jag...hehe... Ha en skön kväll.

2008-04-24 @ 19:21:40
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..