Tandläkare bokad

Jag är nu ganska så trött så det blir nog inte så långt inlägg, gick bra på restaurangen idag, chefen frågade lite om förra veckan, och undrade vad som hade hänt för att jag inte ringde, men sa att jag inte visste varför jag inte gjorde det om jag skulle vara ärlig, hon blev inte arg eller så :) Vi hade ju också ett litet möte, och där bestämde vi att jag nu ska dit tisdag och onsdag bara och torsdagen blir till att gå på studiebesök och så, känns bra det. När jag kom hem så ringde jag till tandläkaren en som jag inte har gått till innan för den jag gick sist hos hade fått vattenskada i lokalen, och dom hade inte fixat det än, så det blev en som låg i närheten av min mammas jobb som hon också har gått till, och dom var bra sa hon, och dom verkade vara jätte snälla och trevliga, iallafall av det jag hörde i telefonen. Så på måndag kl 9 ska jag dit på undersökning, och kolla på min onda tand, jag hoppas verkligen inte att det är ett hål, sist det var nått med min tand så hade en lagning lossnat, så jag hoppas att det är nått sånt isåfall. Men det ska iallafall bli skönt att få det fixat vad det än är för något. Men usch så jag hatar att gå till tandläkare, fy. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt när man bokat... Måste oxå ta mej i kragen :P

2008-04-22 @ 18:32:54
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Allie

Ush det är inge kul o gå till tandläkaren inte. Det tar emot o bara boka tycker jag. Säger som Sandra, måste ta mig i kragen jag med. =/

2008-04-23 @ 12:40:29
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..