Om veckan

Usch vill inte att dagen ska vara slut, ska ju till tandläkaren imorrn, lite nervös över det, hoppas bara att det inte är världens hål om det nu skulle vara ett, men det tror jag inte, känns inte som det, när jag pratade med tandläkaren så sa hon vad det kunde vara när jag beskrev känslan, men hörde inte riktigt vad hon sa, tror mest att hon pratade med sig själv där. hihi. jaja, får hoppas på det bästa och tro det värsta säger man väl :) På tisdag och onsdag ska jag till restaurangen igen som vanligt. Och på torsdag är det röd dag så jag är ledig och fick  veta att mamma och brorsan ska iväg till köpcentret, så jag ska nog hänga på där för jag behöver hitta ett par solglasögon, skönt att ha det nu när solen börjar titta fram lite mer. :) Ska strax gå och lägga mig, eller ja, det blir nog om en timme eller så, lite skönt ska det iallafall bli att veckan är igång, så det blir nästa helg fort och tandläkarbesöket är gjort, hoppas bara att jag slipper åka dit igen efter. Ser också fram emot att få fota syrran på tisdag, får väl tänka på det när jag ligger där i tandläkarstolen imorrn. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller tummarna att det inte är något hål för dig..

2008-04-27 @ 22:11:04
Postat av: Petra

Tack Johanna *kram*

2008-04-27 @ 22:16:31
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..