Lördag

Har inte så mycket att skriva om idag, det är lördag vilket är jätte skönt, föräldrarna åkte till London imorse, ville ju med också, men dom skulle se på en musikal med hon som vann det där programmet, minns inte vad det nu hette, såg inte på det heller så. :) men skulle så gärna ha velat åka med för att besöka London, har inte varit där någon gång, även om dom inte skulle hinna med så mycket av att utforska staden, dom kommer hem imorrn kväll igen. Sa att vi måste ta en weekend dit någon gång. jaja, så det blir då jag som får fixa middagen idag, men det ska väl funka, blir Kassler bombay, som är så otroligt gott, fast jag äter då inte kasslern eftersom jag är vegetarian. Har funderat lite på om jag skulle göra en ny kategori där jag lägger in recept och allt som har med mat att göra,och lägger in bilder på det jag gör, låter det som en kul grej att läsa om?

Frågade förresten min syster om hon ville stå modell i helgen, men hon skulle jobba hela helgen, men fick veta igår att hon kunde sticka iväg och fota på tisdag när hon kommer hem, yay! Ska bli jätte kul om det nu blir av, har en fästning i närheten av där vi bor så tänkte sticka dit då, blir nog jätte fina bilder isåfall, men så hoppas jag att det går bra och att det blir någon bra bild iallafall,men det tror jag, för syrran blir bra på varenda bild *avis* kul ska det iallafall bli, det är ju huvudsaken. Nä, jag ska väl gå och börja med maten nu tror jag.

image73

Kommentarer
Postat av: Allie

Alltid kul o lära sig nya recept, speciellt om man är helt lost i ett kök och int vet vad man kan och inte kan blanda samman till goda rätter...hehe...

2008-04-26 @ 19:31:57
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se
Postat av: Maria

tack söta :) Nej jag har lärt mig allt själv.. Vill man så kan man! Det är bara att ge sig fan på det och kämpa på..

2008-04-26 @ 19:50:28
BLOGG: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: Johanna

Ja, det skulle va jätte roligt med recpet. Har tänkt på det jag med. Men mest kanske bakning för mig då eftersom jag gillar det mest=)Hoppas du har en bra helg!

2008-04-26 @ 22:55:12
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se
Postat av: Petra

ok, tack för era kommentarer, kommer nog testa det iallafall och se om det är kul. :)

Ok, tack Maria för ditt svar. ;)

2008-04-26 @ 23:43:56
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..