Liten uppdatering

Jag håller nu på att fixa bilderna från konserten igår, och medans så tänkte jag visa en bild jag tog i förra helgen, när jag var ute och ville ta några bilder på en lila blomma, men det blev tyvärr inte som jag ville så det blev inte så snygga bilder, får försöka igen någon dag. men tog några snabba när jag var på väg hem igen, på dom utanför vårt hus, som ni har sett på tidigare bilder här. men det ska bli jätte kul att försöka på mig me det här att fotografera människor, och försökskaninen blir min vän från gymnasiet. Och jag har kommit på ett ställe i närheten som jag gärna skulle vilja gå till och fota henne på  nämligen här (det är en bit av stället) skulle nog bli fina bilder tror jag.
Hon har fått tänka på mitt förslag. får se va det blir till slut. Mitt studiebesök som skulle vara till fotografen jejje linder idag, blev tyvärr avbokat på grund av att hon hade blivit sjuk, så tråkigt, och nästa gång hon skulle kunna ta emot oss var i maj, och då kanske jag inte går på misa längre. så det var jätte tråkigt. jaja.

Annars så känner jag mig ganska deprimerad just nu, men vet inte alls varför, gick inte till praktiken idag heller, och jag vet inte vad jag ska göra imorrn, om jag kan gå till praktiken eller om det bara inte går, skit jobbigt är det att känna såhär. ja, det är väl bara att hoppas att det går bort snart.

*EDIT*
Det verkar inte funka att ladda upp videorna just nu, så jag får vänta med det till senare.

image61

Kommentarer
Postat av: Sandra

*kramar om*

2008-04-16 @ 15:00:39
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Soul_bird

Neej, vad trist att det inte blev något hos fotografen. :( Hoppas du kan få göra studiebesök ändå! *håller tummarna*

2008-04-17 @ 00:02:48
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..