Lite om veckan

Ja, har inte så jätte mycket att skriva om just nu, känner mig lite slö, har ont i min ena tand, så det blir väl att uppsöka tandlläkare snart, usch, vill inte. :( Men imorrn bär det av till restaurangen, och det känns inte så kul det heller, jag gick ju inte dit förra veckan, och jag vet inte vad jag ska säga varför om dom nu skulle fråga, jag ringde inte ens på tisdagen vilket känns lite pinsamt, brukar ju ringa jämt om jag är sjuk eller är försenad. Men förhoppningsvis så ska det gå bra. Ska ha ett litet möte med chefen och min mentor på misa imorrn bitti.
Sen på onsdag ska jag väl dit igen vad jag vet nu som vanligt, men torsdag ska jag först på möte på komunhuset om vad jag ska göra nu eftersom jag ska sluta på misa, sen ska jag in till stan och gå på studiebesök, jag vet inte riktigt vad det var för nått vi skulle på, men det ska bli lite kul att börja gå på studiebesök igen.

Bjuder också på en bild jag tog idag
image65

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har med ont i en tand jag bet av en bit av för ett bra tag sen, måste med till tandläkaren =/ *vill inte*
Lycka till på mötet! Snygg bild :)

2008-04-22 @ 13:05:13
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Petra

Usch då, ja, det är hemskt att gå till tandläkare. skulle vara så skönt om man kunde slippa.:)

2008-04-22 @ 14:18:45
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..