Lite ointressant prat

Äntligen så är det onsdag, och snart torsdag, min sista "arbetsdag" innan lovet, ska bli så skönt med helg igen. Men gud så fort det går, det var ju söndag nyss ju. Jaja, det har gått helt ok på restaurangen hittils, men på vägen hem så blev jag fruktansvärt irriterad på precis allt. haha, började när jag klev på bussen då jag hörde busschauffören säga något som "det är första gången" jätte irriterat till kvinnan före mig, hörde inte om han sa just det, men det var nått sånt iallafall, han kunde inte heller så bra svenska, så jag började tänka att, "bra att kolla upp vad man ska göra och hur man ska åka innan man börjar köra en "ny" busstur, sen så när vi var på väg så tänkte jag att nu kommer säkert inte han stanna på den hållplats jag ska gå av (den är inte så synlig, och många chaufförer har missat den och åkt vidare) För han som körde hade nog inte kört denna tur någon gång. Han kommer att missa den, han kommer att missa den, och jag kommer sen att missa 1 färjan på grund av de,. tänkte jag en stund.:p Men som tur var så gjorde han inte det.. jaja, det hände lite så där små saker man inte brukar tänka på så mycket annars, men kommer fram då man är irriterad. Men kom nog på varför jag blev så irriterad, jag var ju hungrig.:D hade ju inte ätit något sen 7 imorse, så hem kom jag och började göra lite våfflor, blev så sugen på det på bussen också, och jag började göra smeten och tar upp våffeljärnet och smörar in det som vanligt, och häller sedan i lite smet, och då ser jag att jag har ju självklart tagit toastjärnet, och det jobbiga var att jag såg det inte förrens jag hade hällt i smeten. haha. jaja, nu är det När och fjärran, då dom är i New york. yay! VILL DIT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, vad otur du hade när du skulle göra våfflorna ;p och vilken tur du hade när busschauförren stannde där du skulle av=)

2008-04-09 @ 22:13:25
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se
Postat av: Allie

Små saker kan verkligen reta upp en när man e hungrig. =P Sen när man fått lite mat i sig så är man sitt gamla glada jag igen. :)

2008-04-10 @ 21:43:17
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..