Högst på önskelistan

image64
Denna kamera ligger på högsta plats på min önskelista just nu, hittade en där man också fick ett extra objektiv med så man tjänar ju på det även om det är dyrt,men skulle vara billigare än att köpa kamera och sen ett objektiv på sidan. VILL HA! Gud så jag köper kameror nu då, men jag har verkligen hittat det jag vill syssla med, och har tyvärr inte hittat kameran för mig än, men en Nikon D40 verkar vara jätte bra, har iallafall fått bra recenstioner och kommentarer. Men mamma vill att jag väntar med att köpa fler, men jag känner också att jag borde passa på nu när man får detta erbjudandet det kanske inte finns sen. Åh, vad ska jag göra? :) Jag har ju sålt min gamla systemkamera till föräldrarna och så köpte jag en liten kompakt, men den är ju inte lika bra som en systemkamera, och jag vill gärna ha en när jag sen flyttar hemifrån.. Gud så jobbigt det är, jag vet inte vad jag ska göra. Några förslag?

Min lördag annars har varit ganska lugn, har bara varit idag. Sett på lite days och på Big brother USA, har ett avsnitt kvar att se av det, sen blir det nog att lägga sig i sängen och se MacGyver, har inte ens öppnat plasten på boxen än, har haft så mycket annat att se. haha.:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker du ska köpa kameran=)

2008-04-20 @ 10:18:46
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..