Helgen slut, ny vecka på gång

Ja, då var ännu en helgen snart slut, och en ny vecka börjar, det känns väl sådär just nu är inte på humör för en ny vecka, en det finns ju inte mycket man kan göra åt saken, bara att bita ihop. Som jag vet just nu så är det väl en helt vanlig vecka för mig med restaurangen tisdag-torsdag, som jag hoppas går fort, men som just nu känns som om det kommer vara en låång vecka. Men jag hoppas att jag har fel. Sen så skulle det vara kul att träffa Emmy i veckan också, känns som om det var ett tag sen, även om det bara var en vecka sen vi sågs sist. Skulle vara kul att gå inne i stan efter praktiken, skulle vilja kolla efter fler örhängen, har redan tröttnat på dom jag har. Hoppas bara att det är fint väder annars är det ju inte lika kul. Men får se hur det känns imorrn, då jag nog ska kontakta henne och se om hon kan träffas. Skulle också vara kul att ta med kameran isåfall och ta lite bilder på fina Stockholm.

Ja, sen så är det snart dax för konserten med BSB, jag börjar bli lite nervös, varför vet jag inte, jag har ju sett dom två gånger innan, men det var ju ett bra tag sen. ska ha med kameran dit också och ta bilder och filma, om nu inte vakterna tar kameran från mig, men det hoppas jag inte, hörde av Martina (från days och paws) att dom har låtit bli att kolla igenom väskorna nu, (var ju värsta kollen för några år sedan) sen så hoppas jag att vi får bra platser på hovet så man kan få sig några bra bilder, har ju aldrig varit där, så jag vet inte exakt hur det ser ut.

Jag pratade också med en gammal vän och klasskamrat på msn häromdagen och hon ville att vi skulle träffas och jag föreslog att jag jag kunde ta lite porträtt på henne, och hon tyckte att det lät jätte kul, så vi ska väl förhoppningsvis träffas snart och gå ut och ta lite bilder. Jag skulle tycka att det vore jätte kul, eftersom jag då kan träna på att ta bilder på människor och jag har aldrig gjort det på det här viset innan (som en fotograf tänker jag då på), skulle vara kul att testa om det blir lyckat. Kommer också ta lite bilder på syrrans student nu i maj, ska bli jätte kul det med. kul att det kommer lite grejer som man kan få träna på.:)

Vill också tacka så mycket för era kommentarer på mina foton, så kul att ni gillar det och tycker att dom är fina, betyder mycke för mig. Måste nästan ta fram denna kommentar jag fick av Stook, blev så glad av att läsa den. så rörd. det betyder mycke för mig nu när jag håller på att försöka bli fotograf eller lära mig mer om det att sen läsa sånt här. Tack så hemskt mycket.
"Den andra bilden på katten i trädet är så jäkla snygg!! Fy fan vilken bra bild alltså! Du är grymt duktig! De andra är med mycket bra.Var bara tvungen att säga det ;D"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får en bra vecka=)

2008-04-07 @ 16:18:21
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..