Happy

Åh, nu är jag jätte glad, öppnade precis min hotmail, och såg att jag hade fått mail från min nya mentor på MISA. Och hon har bokat in ett studiebesök hos en fotograf som heter Jejje Linder, åh så kul, ser fram emot det så mycket. Men det blir ändå den Tisdagen den 15:e april klockan 14:00. Lääängtar! :D Får hålla tummarna att det blir lika bra som man tänkt sig och att jag kanske kan gå på praktik där sen. Jaja, jag tänkte bara berätta den goda nyheten, ska lägga mig i sängen och se på film nu. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: soul_bird

Men vad roligt! :P Ska absolut hålla tummarna för dig. :)

2008-04-05 @ 00:57:35
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Vad roligt för dig=)

2008-04-05 @ 13:48:23

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..