Gilmore girls & Lauren Graham

Denna scen i GG är ju bara för rolig, gu så jag saknar Gilmore. :(


Sen så var Lauren äntligen på en premiär i veckan, så vi fick lite nya bilder, yay! hon är underbart vacker på bilden nedan som är från premiären av "Turn the river" som var den 20 april. Sen så håller hon på och spelar in hennes nya film "The dreams of the romans" som jag så ser fram emot att se, så jag hoppas verkligen att den kommer hit till sverige sen, Lauren spelar en psykolog och en ensam mamma (fast nu till en liten son) och som sen träffar en kille som har kommit ut från rehab, det är vad jag fattar det som att den handlar om, har inte kommit så jätte mycket info om filmen än. Det är iallafall en romatisk komedi, mina två favorit genre :)
Ni tittar väl in på min fansite om Lauren, ni hittar den Här 


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jaa.. stackars Lorelai :P

2008-04-25 @ 09:08:18
BLOGG: http://ontheway.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..