Det gick bra

Är sjukt trött idag, brukar ju vara ledig på måndagar så det har varit lite jobbigt att gå upp tidigt, men allt gick bra hos tandläkaren, hon jag gick hos var jätte gullig, jag får ju lätt kväljningar när dom håller på och rotar i munnen på mig och dessa plastgrejer dom tar kort med, fy, efter ett par kväljningar så sa hon att hon inte snart vågar röra mig, hon tyckte så synd om mig. :) att det ska vara så jobbigt med sånt.:( men fick reda på att jag hade ett pyttelitet hål på ena tanden, och min onda tand var det inget hål utan den var inflamerat, så jag skulle köpa nån slags gel och tvätta där två gånger per dag i 10 dagar. Sen så skulle jag tillbaks dit igen för att fixa hålet i slutet av maj, skulle ha velat att dom fixade det idag istället, så jobbigt att åka tillbaka igen. jaja. sånt är livet. ;) Kom att tänka på att jag hoppas att det inte är samma dag som min syster tar studenten som jag ska till tandläkaren, för det ska vara runt slutet av maj som hennes student är. måste nog kollas upp. Men när jag sen åkte hem och var utanför vårt hus så satt minsta katten Maja utanför, jag började ropa hej Maja, och när hon såg mig så kom hon rusandes mot mig, så jag satte mig på huk och hon börja smeka sig på mig och hoppade sen upp i knät, och sen tog hon sina tassar runt min hals som om hon gav mig en stor kram, det var ju för sött, verkligen härligt att komma hem och få en kram av en av katterna efter att ha varit hos tandläkaren. Det gjorde min dag mycke bättre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va bra att det gick bra :) Gjorde det för mej med, men huga så dyrt =/ Ja det kan man ju tycka att de lika gärna kan laga det dirrekt men sådär gör dom :(

Nämen aaw kissen då, så gulligt :)

2008-04-28 @ 15:04:50
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Johanna

Skönt att det bra.. Men ja förstår hur de e när man har massa saker i munnen. knappt så man kan svälja... äckligt...

2008-04-28 @ 19:24:54
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se
Postat av: Petra

Sandra: Ja, att det ska vara så dyrt fattar man inte. :) Skönt att det gick bra för dig med. Ja, precis, dom kunde ju lika gärna fixa det på samma dag.

Johanna: Mm, verkligen obehagligt att ha någon rota en i munnen. ;)

2008-04-28 @ 21:34:22
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..